Dramoghe

verslaafd

Posted on: May 19, 2008

Mijn cursussen liggen open op tafel, een grote wasmand vol superlekker-ruikende was staat te wachten tot ik aan de strijk begin en boven hoor ik de droogkas overuren doen. Het lijstje voor de boodschappen ligt klaar in de keuken en de kabels van de dvdspeler moeten dringend aangesloten worden.

En ik ben al een uur feeds aan het lezen. Damn you draadloos internet!

4 Responses to "verslaafd"

Ge kunt dat onderbrengen onder de term “ontspannen” en geen mens die het u kwalijk neemt ;)

Herkenbaar tot en met de manden strijk toe.

Terwijl je toch bezig bent, waarom niets eens wat commentaar zetten op mijn blog? :P

Leave a Reply

