Dramoghe

m’n eerste keer

Posted on: May 27, 2008

Vanavond beste mensjes. Of beter nog: vannacht. Vannacht zal het de allereerste keer zijn.

Vannacht, voor de allereerste keer sinds we in ons nieuwe stulpje wonen, slaap ik helemaal alleen. En dat doet vreed raar eigenlijk. Ik heb geen schrik om alleen te zijn, maar alleen is maar alleen en met twee is het toch plezanter.

Ik mis hem nu al een beetje. Omdat ik nu geen tandpasta zal kunnen smossen op zijn handen als we samen in de badkamer staan. Of omdat hij er nu niet zal zijn om na een half uur terug op te staan en naar beneden te lopen om mijn gsm die ik daar heb laten liggen. (En ja, ik heb die nodig, want anders heb ik geen wekker.) En morgenochtend zal hij er ook niet zijn om me uit bed te duwen als ik weer in slaap val nadat ik m’n wekker heb afgeduwd.

Voor de allereerste keer alleen vannacht. En morgen voor de tweede keer.

7 Responses to "m’n eerste keer"

een beetje zelfstandiger worden hé:))

Als je je overslaapt kun je samen met mij de trein nemen ;) (7u31)

@ priegelaar: vrijdag neem ik die van 7u31! Gij ook?

Ah nee, ik moet pas ‘s middags in Gent zijn vrijdag.

teddybeer kopen!

als mijn liefje nachtdiensten doet, of als ik mijn inslaapdiensten doe heb ik altijd gezelschap van mijn “bertje” een teddybeertje dat de vorm van Sesamstraat Bert heeft, zonder slaap ik niet, maar vanaf hij thuiskomt vliegt Bert uit bed…

Alles went, behalve een vent… die plots je bed niet meer deelt. Ik vind alleen ook maar alleen, maar je overleeft het wel.

Leave a Reply

