Dramoghe

ik ben een sloef

Posted on: June 13, 2008

Hij: Heb jij geen dorst?

ik: Ja

Hij: Dit is één van die momenten dat je zou willen dat je kinderen hebt. “Hé kleine, haal eens twee cola’s voor papa en mama! ”

ik: En krijgt hij zelfs niets?

Hij: Och ja, een glaasje water of zo. Je gaat je kinderen toch niet hele dagen cola laten drinken zeker?

ik: Als die kleine ook maar een klein beetje op zijn vader gaat lijken gaat die dat toch niet doen.

Hij: Wil je alsjeblieft een glas cola voor me halen?

Hij: En breng voor jezelf ook iets mee..

5 Responses to "ik ben een sloef"

Ik zou ook wel een glaasje cola lusten nu … maar zover kom je geen glaasjes cola rondbrengen zeker?

bij ons gaat het er meestal zo aantoe: “schatje als je in de keuken passeert, breng je dan een glas cola mee?”….”misschien”….waarop ik meteen op een zangerig, kalm toontje begin te zingen “cooooolaaaaaa” “cooooolllaaaaa” usely works! haha :-)

De cola staat hier al op de salontafel. Wil je er een beetje in m’n glas komen gieten? Arno kan dit nog niet… :(

Zwijg kleine!

het is nog niet te laat om eens met die sloef rond zijn oren te meppen om hem her op te voeden! mannen zij heel rap geconditioneerd in het bevelen geven die opgevolgd worden ;-)))

Leave a Reply

