Dramoghe

vraag twee update

Posted on: June 20, 2008

Mijn laptopvereisten?

Dat ik ermee in huis kan rondzeulen. Dat ik ermee op tinternet kan en dat hij niet elk half uur vastloopt.
Mijn machientje nu is een IBM en is momenteel 6 jaar oud. Ik zou wel graag hebben dat mijn volgende aankoop ook zo lang meegaat..

Appeltjes? Allemaal goed en wel, maar dan moet ik leren werken met die mac-toestanden. Trouwens, zit er op die nieuwe pc-modelletjes overal Windows Live op? Is dat goed of slecht?

On site garantie.. Euhm. Jaja, vreed goed! (Wasda? Komen ze hem dan fixen ofzo?)

3 Responses to "vraag twee update"

On-site garantie wil inderdaad zeggen dat ze hem bij u aan huis komen maken en dat ge hem dus niet meer als een maand kwijt zijt.

Verder: IBM heet nu lenovo, maar blijf weg bij hun consumer-reeks, want dat is brol. Ik hoor van klasgenoten dat de nieuwe businessreeks van dell vlot 5 uur batterijtijd heeft. Zelf ben ik ongelofelijk tevreden van mijn thinkpad z61p, ook een ibm :) Wat mij er toe brengt: als ge voor lenovo gaat, ga voor een thinkpad, dat zijn beestig goede laptops.

Concreet advies:
– Lenovo Thinkpad/HP Business/Dell Business
– Neem een goede garantie
– Let niet op multimedia gadgets, dat is verkoperspraat
– Apple is een hype maar daarom niet slecht, al vind ik ze persoonlijk nog altijd veel te duur.

Onsite garantie :). Dat wil waarschijnlijk zeggen dat je een rapport kan verzenden nadat hij weer gecrashed is ;)

Ik veronderstel dat er wel Windows Live op zal staan. Een andere zaak is de Vista, en dat is geen goede zaak. Als je nog een XP-pakket hebt liggen, zou ik er de Vista afsmijten en de XP installeren.

Leave a Reply

