Dramoghe

tien

Posted on: June 22, 2008

Gezien bij Kathleentje.. en overgenomen:

10 jaar geleden werd ik smoorverliefd op de knapste jongen van de klas en ik heb dat 3 volledige jaren volgehouden. het was nochtans geen wederzijdse liefde.
10 maanden geleden stopte ik met deze blog omdat er té veel ongewenste bezoekers langskwamen. enkele maanden later was het gevaar geweken.. of daar gaan we toch van uit.
10 weken geleden was ik druk bezig behangpapier en verf aan het uitkiezen voor De Grote Verhuis. die is intussen alweer achter de rug en ik moet zeggen: ik heb zeer goed gekozen.
10 dagen geleden zat ik middenin de (hopelijk) laatste cursus van het jaar. tegen mijn zin.
10 uur geleden werd ik wakker toen mijn vriendje terug bij me in bed kroop nadat hij zijn broer en schoonzusje naar Zaventem had gebracht.
10 minuten
geleden vertrok mijn vriendje naar de carwash met mijn auto en zette ik mijn pc op om (stiekem) een beetje te surfen terwijl ik eigenlijk moet blokken.
Binnen 10 minuten ga ik weer verder studeren.
Binnen 10 uur ga ik waarschijnlijk voetbal zitten zien. Of is er geen voetbal vanavond? Want in dat geval zou er misschien wel eens een dvd’tje in de dvdspeler kunnen belanden. Eén van die uit de humo reeks zo.
Binnen 10 dagen ga ik werken. En binnen 11 dagen ook, maar dan ga ik ook m’n oma gaan feliciteren met haar 75ste verjaardag. Want dat is iets om te vieren, niewaar?
Binnen 10 weken begint mijn verlof. De reisbestemming ligt nog niet helemaal vast, maar het zal hoogst waarschijnlijk Sicilië worden.
Binnen 10 maanden zijn mijn vriendje en ik bijna twee jaar samen. Vraag mij dan nog eens om dit lijstje in te vullen?
Binnen 10 jaar ben ik al een ouwe doos. Lol. Nee, serieus, tien jaar is lang en als ik hier nu iets invul is de kans dat over 10 jaar blijkt dat ik er compleet naast zit redelijk megasupergroot. Wat ik over 10 jaar wil bereikt hebben? Ik zou graag hebben dat ik tegen dan iets dichter bij huis kan werken. Dat ik met mijn ventje in ons eigen huisje woon. En dat ik nog steeds even gelukkig mag zijn als ik me op dit moment voel..

Kameraad! ‘t Is aan u..

4 Responses to "tien"

Gij leest dus duidelijk mijn blog niet meer é, ‘k heb ik dat al lang gedaan :P

och gij! gij hebt da gewoon opzettelijk gedaan om dat hier te kunnen zeggen zo !

(ok, sorry, tis waar, schaam op mij)

Conclusie, het is zowat tien maanden geleden dat ik nog iets van Dramoghe had gelezen. Mijn voornemen om deze weer wat beter in de gaten te houden is tegelijk ook gemaakt, zie :-)

Leave a Reply

