Dramoghe

donkere tijden

Posted on: October 5, 2008

Dat de dagen weer korten, had ik al een tijdje door, maar vrijdag was het weer zo ver: ‘s ochtens in het stikdonker thuis vertrokken en ‘s avonds in het stikdonker thuisgekomen..

Ik zal blij zijn als het weer zomer is.

Begrijp me niet verkeerd. De winter is wel een tof seizoen voor lange strandwandelingen en korte boswandelingetjes in de sneeuw, voor fietstochtjes op koude maar zonnige dagen of voor gezellige zondagnamiddagen bij de houtkachel,  maar die donkerte.. Daar heb ik het toch niet echt voor. Ik krijg daar mood-swings en depressiviteit en zo van die dinges van.

2 Responses to "donkere tijden"

Agh inderdaad, die donkere tijden. Mood-swings, depri gevoel, overdreven moe zijn, geen zin om ook maar iets nuttig te doen, echt winter-blues.
De gouden tip zou zijn van bezig te blijven. Buiten gaan, verse lucht, zo’n dinges. Ik ga het in alle geval proberen deze winter!

Veel naar buiten gaan, dat is de remedie!

Leave a Reply

