Dramoghe

klaagzang

Posted on: November 19, 2008

De chauffage werkt terug!

Voila, tot zover het goede nieuws. Het minder goede nieuws: ik heb intussen een verkoudheid. Snotneus, tranende ogen, hoest en een broeierig hoofd.

Gelukkig heb ik morgen een dagje verlof.  Oh! En. Oeh! Vanavond ga ik naar de musical Daens gaan zien. Jeej!

Hopelijk stoor ik mijn mede-publiek niet te veel met mijn gekuch en genies.

1 Response to "klaagzang"

Blijkbaar hebben de chauffageketels overal geen zin om warmte te geven.
Hier deze week al twee keer klaagzang wegens de kou.

Leave a Reply

