Dramoghe

1 goede reden om niet naar Studio Brussel te luisteren

Posted on: December 11, 2008

Steven Lemmens

5 Responses to "1 goede reden om niet naar Studio Brussel te luisteren"

ik denk da tik nog maar in heel mijn leven een tiental keer afgestemd heb op stubru en dat was om een verzoeknummer gepseeld te krijgen en dat lukte nog ook! :-)
wat een stomem zender, but maybe i’m jsut too old too cold, ook al toen ik 16 was :-)

Wel, eigenlijk feitelijk hebt ge groot gelijk.

Bwa. Ik erger me harder aan Caren Meynen op Donna :)

Completely right you are.

Ik schreef ook al eens iets gelijkaardigs in Januari van dit jaar.

http://www.sietoebie.be/soft/2008/01/30/steven-en-sofie/

En recent nog een tweetje ook :)

;-)

Leave a Reply

