Dramoghe

45 minuten

Posted on: December 19, 2008

Zoveel vertraging had mijn trein gisterenavond. 45 minuten.
Dan beslis ik eens om een uurtje vroeger naar huis te vertrekken, dan raakt er één of andere trein vast in de wissels. Hoekandanu?

Elke dag is er wel iets anders mis met die treinen. Ik ben benieuwd wat het vandaag zal zijn.

4 Responses to "45 minuten"

Dát is een waarheid als een koe: er is altijd iets anders mis met die treinen. Ik kwam eens op het perron toe om iets na half 4 en toen kwam er plots een trein aan. Bleek het die van 13u05 te zijn met ‘een beetje’ vertraging (stond er zo serieus +0.05min op da bordje)

Innige deelneming, op de lijn Brussel – Antwerpen is het bijna elke dag van datte :(

Vandaag waren er troubles in Kortrijk. En een afgeschafte trein naar Gent.

Hout vasthouden, maar de laatste tijd loopt het qua treinen allemaal op wieltjes voor mij.

Leave a Reply

