Dramoghe

Stierenstront

Posted on: December 24, 2008

De kerstperiode is de mooiste tijd van ‘t jaar. Iedereen is vriendelijk en lief voor mekaar. Hele straten en dorpen zijn versierd en overal hangen lichtjes. De mensen zitten thuis samen voor hun haardvuur of onder hun Music-For-Live dekentje en alles is supergezellig.

Bullshit.

Ik kom de laatste dagen alleen onvriendelijke snackbars tegen, ik ben verkouden en krijg alle vijf stappen een appelflauwte. Wij hebben helemaal geen haardvuur en de MFL-dekentjes waren uitverkocht. Daarbij ben ik nog eens helemaal alleen want mijn vent is naar het Glazen Straatje Huis in Gent en hij wil niet eens naar de camera zwaaien voor mij!

2 Responses to "Stierenstront"

Beterschap!

Ik zal eens zwaaien van hier: *zwaait*
Normaal moest dat van onder mijn MFL-dekentje zijn, maar ‘t is nog niet toegekomen …

En geneest ne keer é zeg ;)

Leave a Reply

