Dramoghe

kortjes

Posted on: January 13, 2009

  • een kerstvakantie vol migraine
  • een nichtje dat ik in geen tijden nog had gezien terug ontmoet, samen met haar allerschattigste dochtertje
  • een barst in de voorruit van mijn bolide
  • treinen met gigantisch veel vertraging
  • stress voor mondeling examen
  • blije momenten bij de architect
  • fantastische nieuwjaarscadeautjes
  • bijna van de baan gereden worden door een wegpiraat
  • nichtjes in het station met nieuwe tongpiercing en bijhorende gelispel
  • vriendje dat met wel héél erg kleine oogjes en een alcoholgeurtje thuiskomt van het BK veldrijden
  • lekkende waterconteurs in onze huisjes (awoert koudegolf!)
  • te weinig kluttergeld voor in de koffie-automaat

En dan is januari nog niet eens in de helft!

3 Responses to "kortjes"

Na mijn examens (ik heb er nog 1) moeten wij eens afspreken é, dan kan ik vragen stellen zoals:

– Barst in je ruit? Hoe heb je dat nu weer gedaan?
– Ah, zijn er al plannen getekend? Toon ne keer.
– Kun je die huisjes dan nog niet afbreken? Is dat nog te vroeg? Als er geholpen moet worden … ;)

Ik zou daar nu kunnen op antwoorden, maar nen date zie ik wel zitten :D

Ok, mijn secretaris zal binnenkort contact met u opnemen ;)

Leave a Reply

