Dramoghe

Rare ziektes (2)

Posted on: January 20, 2009

Pityriarsis Rosea.

Dat lijkt er al meer op. Geen aanwijsbare oorzaak, geen gekende behandeling. Het zou viraal zijn. Het zou ergens iet of wat verwant zijn met het herpes-virus. En het zou vanzelf weer verdwijnen. Na een week of zes. Of tien.

En ja, al die lelijke fotootjes die u hebt gevonden op google, ja, zo ziet het er in ‘t echt ook uit. Elke morgen voor de spiegel schrik ik weer van mezelf, elke avond schiet ik zo snel mogelijk in mijn pyjama om zo weinig mogelijk bubbeltjes te zien.
En hoewel hij het niet zegt, merk ik aan mijn vriendje dat ook hij een klein beetje gedegouteerd is.

Zes weken? Ik hou het nooit vol.

Leave a Reply

Follow

Get every new post delivered to your Inbox.

