Dramoghe

Bezigheidstherapie

Posted on: May 13, 2006

Je gelooft in reïncarnatie of je bent gewoon nieuwsgierig als welk dier je terug op aarde komt? Doe de test hier..
Ikzelf bleek een pauw te zijn. Wat een teleurstelling!

Ben je meer geïnteresseerd in de boom waaruit je gevallen bent? Hierzo kom je het te weten.
Cypressen blijken trouwens trouwe bomen te zijn.

7 Responses to "Bezigheidstherapie"

Hm, een pinguin…

En ik een giraf. :/

Ik kom als beer terug. Vandaar mijn winterslaapjes en boterhammen met honing!

[…] Doe zelf de test; via Dramoghe (die overigens een pauw zal worden). Tags:giraf, internet, test […]

Een vos! En op het randje nog een cipres.

hey,

ikzelf zal een olifant worden, dan moet ik dus geen geld meer geven aan een douche, ik kan mezelf natspuiten met men slurf =)
Nu hoop ik dus dat we gereĂ¯ncarneerd worden, ben wel beetje nieuwsgierig hoe het leven van een olifant zou zijn… want wie weet word ik er ooit wel echt eentje…

nothing is impossible

volgens mij kloppen de bomen wel… want ikheb toen ik klein was een kastanje boompje gevonden en geplant in de tuin sindien is dat mijn boom . op deze site is mijn boom ook een kastanje want ik v erjaar 17 november. bij mijn mama is hetzelfde voorgevalllen toen zij klein was met de kastanje boom zij verjaart 17 mei en is als bij wonder ook kastanje boom . …

Leave a comment