Dramoghe

kijk eens aan, dat circuleert maar en dat circuleert maar en dat vraagt geeneens toestemming om langs te komen..

Posted on: December 20, 2007

stokskes tiens. ‘t schijnt overigens dat ik van comeback aan het doen ben. haha! ‘k wistekik niet dat ik ooit weg was geweest. allé, we zullen nog een keer meedoen..

3 bands en/of artiesten die ik dit jaar heb leren kennen?
Dat moeten dan bands/artiesten zijn die ik voor april heb leren kennen, want daarna had ik het een beetje druk met andere dingen ontdekken. Ik vermoed eigenlijk dat ik dit jaar justekens Regina Spector heb leren kennen. Dat is 1. En 1 is nog geeneens de helft van drie. Ik zal er nog eens over denken.. Telt het ook dat ik heb ontdekt dat ik eigenlijk bijna alle teksten van die liedjes van Clouseau ken? Van de ouwe. En dat die eigenlijk best wel meevallen? Want ik denk dat ik de laatste maanden ook Clouseau heb leren kennen. ‘t Was dan ook moeilijk om die te ontlopen de laatste tijd. ‘k Heb mij trouwens voor mijn nieuwjaar ook de cd van Nelly Furtado gevraagd. Omdat ik een beetje achterkom. Ja.

3 dingen die ik heb meegemaakt, gehoord,… en die me altijd zullen bijblijven?
mijn even-oud-als-ik nichtje die zwanger bleek (en intussen is bevallen), die zatte avond toen het vuurwerk was en opening van de meifoor en dat ik mijn beste vriendje liet staan in het marginaalste café van heel brugge om aan te pappen met mijn lief, mijn afstuderen, werk vinden & veranderen van werk

3 vreselijke blunders die ik sinds dit jaar op mijn naam heb staan?
i have no idea. help mij herinneren. iemand?

3 dingen die me héél stiekem ongelofelijk trots maakten?
mijn afstuderen! mijn slagen voor allerlei toegangsexamens!
mijn lief. als ik naast hem loop op straat kijk ik altijd stiekem naar alle mensjes die mij eventueel jaloers nakijken :) 

3 mensen die ik hiermee graag wil lastigvallen?
Kruimel (de bloggende mama, hihi), David en Andhi.

9 Responses to "kijk eens aan, dat circuleert maar en dat circuleert maar en dat vraagt geeneens toestemming om langs te komen.."

Welja, je bent toch een tijdje afwezig geweest, niet? :)

Inderdaad, tis waar, ik heb een tijdje elders vertoefd. Vertoeft. Vertoefde. Damn, kweetetniet. Maar ge weet wat ik bedoel.

En ik ga je daar dus nog heel lang mee pesten é! Mij zomaar laten staan en al. Tsss.

Thanks for the stickske. Ik zet het bij op m’n todolijst :)

Dat was lang geleden, een stokje…

[…] zetelhangen, sigaretten paffen, PS3 spelen, taart met koffie, pistolets, too much food, denken aan het stokje van dramoghe, slapen, condensatiegaswandketel kopen, bleek worden, slikken, ademen, sigaretten paffen, afspraak […]

[…] kom ik nu nog mee af? Wel, met mijn antwoorden op het stokje van dramoghe, […]

Mijn stokje is intussen zwaar belegen. Heb het ontdekt bij het uitmesten van WordPress na enkele weken blogluwte. Prijs je gelukkig, want ik stink in stokjes om het met een joekel van een anglicisme te zeggen.

[…] in wonderland, Osahi, Madame, Tom Lievens, Mohow, Dick Richie, Saskaya, Miss puntkomma, Kruimels, Dramoghe, Fan van Mirth, Suiadan, Pimpajoentje, kwam ik bij de aanstichter van dit stokje :Dolcesque. 3 […]

Leave a comment