Dramoghe

dingen die ik deed

Posted on: December 12, 2008

Dit lijstje heb ik gepiekt bij een vriendje omdat ik het eigenlijk wel cool vond zo..

100 to-do’s dus.

1. Een eigen blog begonnen.
Meerdere zelfs. Na elkaar en zelfs tegelijkertijd. Soms ook wel eens een tijdje schandelijk mijn blogje verwaarloosd, maar dat was de vraag niet, dus daar zwijgen we over.
2. Geslapen onder de blote hemel.
Onder een openstaande velux, telt dat ook?
3. Gespeeld in een band.
In een camionband. En dan zo rollen. Weetwel?
4. In Hawaï geweest.
Not ever.
5. Een vallende sterrenregen gezien.
Al veel volk zien vallen in de regen (hilarisch, kzweertu!), maar nog geen ster, helaas.
6. Meer dan je kon missen aan een goed doel geschonken.
Daar ben ik te gierig voor. Sad but true.
7. Disneyland of de Efteling bezocht.
Disneyland. Ik was 8 en ik herinner het me niet al te goed meer.
8. Een berg beklommen.
De Etna, telt die?
9. Een sprinkhaan gevangen.
Zot. ‘k Zal mij gaan haasten.
10. Een solopartij gezongen (voor publiek).
Muziekles. En ik wil er verder niets over kwijt.
11. Gebungeejumped.
12. Parijs bezocht.
Twee dagen vooral de binnenkant van een hotelkamer gezien. Mijn allerliefste vriendje had de eerste dag namelijk een voedselvergiftiging opgedaan.
13. In een storm op zee gezeten.
14. Jezelf een kunstvorm aangeleerd.
Kantklossen, is dat een kunst?
15. Een kind geadopteerd.
16. Bij Comme chez Soi gegeten.
17. In de bovenste bol van het Atomium geweest.
18. Je eigen groenten gekweekt.
Paprika’s. En straf dat dat is zo vers van de plant!
19. De Nachtwacht of de Mona Lisa gezien.
20. In een nachttrein geslapen.
21. Een kussengevecht gehouden.
Massa’s.
22. Gelift.
23. Je ziek gemeld, terwijl je alleen een kater had.
Nog nooit een kater gehad ik.
24. Een zandkasteel gemaakt.
Ik vind er niets aan btw.
25. Lamskoteletjes gegeten.
26. Naakt gezwommen in ‘n lichtende zee.
Ik haat zwemmen.
27. Een (halve) marathon gelopen.
Ik haat lopen.
28. Met een gondel over het Canal Grande gevaren.
29. Een zonsverduistering gezien.
Jahaa!
30. De zon zien opkomen.
31. Gescoord met korfbal.

Middelbare school en onnozele sporten.. Moet ik nog meer zeggen?
32. Een cruise gemaakt.
33. De Niagara Watervallen gezien.
34. De geboorteplaats van je voorouders bezocht.
Uh? Die van mijn oma? Ik passeer daar hele dagen. 
35. Een Amish familie gezien.
36. Jezelf een vreemde taal geleerd.
Elk jaar op reis een paar woordjes.. 
37. Genoeg geld gehad om tevreden mee te zijn.
Meer is altijd welkom, maar ik ben geen klaagmens.
38. De toren van Pisa gezien.
39. Op een klimwand geklommen.
Indoor & outdoor, maar zo hoog waren ze niet.
40. De David van Michelangelo gezien.
41. Karaoke.
42. Een geiser zien spuwen.
43. Een vreemde een frietje mét aangeboden.
I deed lots of crazy stuff when I was a student. En mijn engels trekt op de kloten masoit.
44. Afrika bezocht.
45. Bij maanlicht langs het strand gelopen.
46. In een ambulance gelegen.
Vorig jaar in november net kunnen vermijden.
47. Je portret laten schilderen (géén karikatuur in Parijs…).
48. Diepzeevissen.
49. De Sixtijnse kapel gezien.
50. Op de Eifeltoren geweest.
Wel eronder! Er stond een te lange wachtrij voor erop.
51. Gaan duiken of snorkelen.
In CenterParks! Haha.
52. Kussen in de regen.
Al heel veel zelfs.
53. Een modderbad genomen.
54. Naar een openluchtfilmfestival geweest.
55. In een film- of televisiescène verschenen.
56. Op de Chinese Muur geweest.
57. Een eigen onderneming begonnen.
58. Een kunstwerk gemaakt.
Alles wat ik maak is kunst jong!
59. In Rusland geweest.
60. Soep geserveerd.
61. Dingen deur aan deur verkocht.
Taarten van ‘t school en wafels van de ksa.
62. Op walvissafari.
63. Zomaar tulpen gekocht.
64. Bloed gedoneerd, of een ander orgaan.
Ik mag geen bloed geven, ze willen ‘t niet.
66. Een concentratiekamp bezocht.
67. Met een geblokkeerde pinpas aan de kassa gestaan.
Pinpas? We zijn hier niet in holland hé zeg.
68. In een helikopter gevlogen.
Wel in zo’n mini-vliegtuigje.
69. Een dierbaar speelgoed van vroeger bewaard.
Staat nog steeds bij mijn ouders.
70. Het Lincoln Memorial bezocht.
71. Kaviaar gegeten.
Smaakt naar niets, volgens mijn bescheiden mening.
72. Een sprei gehaakt.
73. Op Times Square gestaan.
74. Door de Everglades getrokken.
Door wat getrokken?
75. Ontslagen.
Wel ontslag gegeven en dat vond ik trouwens verschrikkelijk.
76. Het wisselen van de wacht in Londen gezien.
Wat een teleurstelling. In de winter is daar dus niets aan te zien hé.
77. Iets gebroken.
Glazen vooral.
78. Achterop een snelle motorfiets gezeten.
Dat doet me eraan denken.. ‘t is alweer veel te lang geleden.
79. De Grand Canyon gezien.
80. Eeen boek uitgebracht.
81. Het Vaticaan bezocht.
82. Een nieuwe auto gekocht.
Mijn machientje is de max!
83. Door Jeruzalem gewandeld.
84. In de krant gestaan.
85. De gehele bijbel gelezen.
86. Het Witte Huis bezocht.
87. Je eigen eten geslacht.
88. De mazelen gehad.
89. Iemands leven gered.
90. In een jury gezeten.
91. Een BV gezoend.
92. Lid geweest van de ECI.
93. Een dierbare verloren.
94. Een kind gebaard.
95. Adamo in levende lijve gezien.
96. Gezwommen in het Great Salt Lake.
97. Een rechtszaak aan de broek gehad.
98. Een mobieltje gehad.
99. Door een bij gestoken.
100. Een heel boek in één dag uitgelezen.

2 Responses to "dingen die ik deed"

Ik vind wel dat kantklossen een kunst is. Dus ja: het zullen wel kunstwerkjes zijn die je daarmee maakte.

Chinese Muur, Times Square, Vaticaan, Grand Canyon, Parijs, Afrika, Venetië, London, Pisa, .. check. Too easy!

Leave a comment