Dramoghe

Coming soon

Posted on: September 4, 2006

Mijn ergernis werd bij enkele enthousiastelingen ..euh.. enthousiast onthaald.

Een ‘help’-mailtje naar anders stadsblogs leverde al onmiddelijk deze reactie op.. Dankjewel i.!

Punt 1 van het succes-recept luidt alvast als volgt:

“Recruteer ook mensen buiten de blogosfeer […] Zorg voor verschillende leeftijden, vrouwen en mannen, verschillende interesses en verschillende levensritmes (de gezinsmens naast de party people, de studenten naast de liefhebber van klassieke concerten)…”

Enthousiaste Bruggelingen, Brugofielen, Brugge-supporters, .. mogen ons altijd via deze (of deze, of deze, of deze?) blog contacteren of een mailtje sturen naar bruggeblogt [at] gmail [punt] com.

4 Responses to "Coming soon"

Euh, bedoelt i. met “mensen buiten de blogosfeer” niet naast “mensen die geen blog bijhouden” ook niet “mensen die geen/nauwelijks blogs lezen”? Het zou volgens mij zeker een goede zaak zijn om mensen te proberen rekruteren uit “het middenveld”, mensen die in een aantal organisaties zitten en bijgevolg een zekere zin voor engagement tonen maar daarvoor niet noodzakelijk vele uren op het net en tal van blogs doorbrengen. Mensen die de actualiteit in de stad wat volgen via andere media dan het internet. Misschien eens horen bij enkele mensen van scouts/chiro om wat jeugdactua te verzorgen? Of waarom niet bij de “bond van gepensioneerden”? Die mensen kunnen misschien niet allemaal even goed met een pc overweg, maar in hun rangen zitten wel een aantal mensen die nogal begaan zijn met de geschiedenis van hun stad en dat ook nauwgezet opvolgen. Indien je wil kan ik je ook in contact brengen met iemand die momenteel onderzoek voert naar Het Verzet in Brugge en omstreken, kan een interessant artikeltje opleveren.

Heb vertrouwen… ;)

I. bedoelde o.a. ondergetekende. Toen ik bij Gentblogt begon had ik geen (foto)blog.

gr O.

Ben blogger – behalve de voorbije drukke dagen, that is – én FCB-supporter. Wil wel stadionperikelen met de mensheid delen en zo: opvallende supporterstronies bespreken in vak 222, gescandeerde liederen aanhalen, leuke momentjes verhalen… Mijmeringen over het voetbal poneren, whatever. Dus euhm, als je mij op één of andere manier kunt gebruiken voor een periodieke bijdrage (om de twee weken dus, bij een thuismatch), ge moet maar roepen! Let wel: ik ga nooit mee op verplaatsing en ben ook niet bij elke Europese match aanwezig (laat staan een fletse bekerpartij tegen een vierdeklasser of zo), het kost al geld genoeg ;-)

Wat me dus al meteen wat minder ‘echte’ supporter maakt…

Leave a comment